Mentální trénink

Tento trénink přispívá ke změně zaběhnutých nefunkčních schémat a pomáhá odbourat nervozitu, stres a ztrátu koncentrace. Zde pracuji podle principů kognitivně behaviorální terapie, což znamená, že pracujeme rychle, efektivně a podle předem stanoveného plánu a cíle. Trénink se v tomto ohledu příliš neliší od toho fyzického a obsahuje úkoly a cvičení, které postupně plníte jak na sezeních, tak doma. V závislosti na tématu je potřeba v průměru 6 sezení.

Psychoterapie

Při terapii se zaměříme na konkrétní problém, který Vás trápí a snažíme se ho postupně odstranit. Může se jednat o zranění a strach z návratu či jiné trauma nevyjímaje partnerské problémy, deprese či úzkosti. Nemusí se jednat pouze o sport, ale i o jakékoliv jiné osobní problémy, které ovlivňují naši životní spokojenost a pohodu. Obsahem těchto sezení je detailní rozebrání problému a hledání způsobů jeho řešení včetně praktického nácviku. Záleží na závažnosti problému, ale takovou hranicí pro změnu je 6-8 sezení, po kterých upravujeme plán terapie.


Biofeedback

Biofeedback je přístroj, který funguje na principu biologické zpětné vazby. Jedná se o praktický nástroj, jak poznat své tělo a naučit se ho ovládat. Senzory vám připevním na tělo stejně jako na obrázku výše a budeme společně sledovat fyziologické projevy těla spojené se stresem jako tepová a dechová frekvence, svalové napětí, kožně galvanický odpor, periferní průtok krve a srdeční variabilitu (HRV). Poté se budete pomocí programu na obrazovce učit, jak tyto projevy ovládat a dosáhnout optimální připravenosti na výkon. Změna přichází obvykle po 5-10 sezeních.